تبلیغات
معرفی بازیهای جدید در بیا به بازی (PC/PS3/XBOX360) - مصاحبه با REMEDY سازنده بازی ALAN WAKE
سه شنبه 27 بهمن 1388  12:14 ب.ظ

نام بازی :ALAN WAKE
شرکت سازنده :REMEDY                                                  
ناشر :REMEDY                                       
نوع بازی :ACTION
پلتفرم :XBOX360/PC                                                                     
..................................................



در این هفته Blend Games این شانس را بدست آورد تا با Matias Myllyrinne رییس بخش سرگرمی ها ، Sam Lake نویسنده ی بازی و و توسعه دهنده ی بازی Oskari Hakkinen درباره ی بازی درحال ساختشان با Remedy صحبت کنند . آنها در مورد زمان ساخت بازی و موضوعاتی دیگر صحبت کردند که با هم در ادامه میخوانیم .

شما گفتید که در حال ساخت این بازی از سال 2005 تا بحال هستید درسته ؟ بزرگترین تغییری که از آن زمان تا بحال بر روی این بازی صورت گرفته است چه تغییری بوده ؟ آیا این تغییرات در حین ساخت بازی اتفاق افتاده اند یا در پولیش کردن بازی ؟

Sam Lake : از زمانی که ما شروع به کار کردیم سعی مان بر این بوده که کار را مفهمومی انجام دهیم . ما میدونستیم که یک بازی با سبک Thriller میخواهیم ، ما شخصیت بسیار بزرگی میخواستیم که بتونه در ذهن مردم مثل یک قهرمان مشخص بشه . ما این رو هم میدونستیم که یک شهر کوچیک با پیش زمینه های زیبا و تاریکی ها و روشنایی های زیبایی را میخواهیم . اما به غیز از اون ، در اویل پروزه ی ساخت بازی ما در موقعیت خوبی قرار داشتیم و میتونیستیم المان های مختلف رو در گیم پلی آزمایش کنیم و ببینیم که کدوم از این حالات احساسات بازیباز را جریحه دار میکند . و این تقریبا زمان گرفتن تا ما به یک بالانس در گیم پلی برسیم . طبیعی بود که ما برای اینکه کار خود را تکمیل کنیم ، موتور و ابزار های مورد نیاز بازی را بسازیم وقت زیادی از دست میرود . ما یک تیم کوچک بودیم که در حال پیشرفت دادن یک پروژه ی بزرگ بود ، ما در شروع کار تنها سی نفر بودیم و حال هم نزدیک چهل و پنج نفر ، ولی ما همین رو میخواستیم و حالا احساس میکنیم که ما با آلن ویک یکی هستیم . بغیر از یک سری مسائل پولیش کردن تغربیا همه چیز انجام شده است .

skari Hakkinen : ما در وضعیت خوبی هستیم .

Matias Myllyrinne : ما میخواستیم برای ساخت بازی از سمت شمال غربی اقیانوس آرام المان هایی را در بازی بوجود آوریم این شهر تقریبا برای خود یک شخصیت با ویژگی های خاص است . ما برای ساخت بازی کارهای زیادی کردیم وتقریبا روی ساخت محیط های بازی ، مدل ها و منابعی که در بازی هستند و تمام چیز های کوچک کثل مردمی که مثل جغد در شب سرگردانند ، صدای بادی که واقعا واقعی است وقت زیادی را صرف کردیم . ما برای اینکه در بازی حس واقعی به نظر بیاید همه کار کردیم و گاهی اوقات شاید مشاهده کنید که تکه ای گوشت و یا کمی خون از بالا ی ساختمانی بر روی زمین می افتد و شاید هم نبینید .

SL : بله ، از همان ابتدا برای ما بسیار با اهمیت بود که یک بازی Thriller بوجود بیاوریم تا یک بازی ترسناک . ولی هنگامی که حرف از بازی های کامپیوتری به وسط میاد شما یاد اینکه هیولاها به سمتتان می آید می افتید . ما برای اینکه سبک را واقعی تر کنیم همه کاری کردیم و به شما ندای یک اتمسفر استثنایی و یک داستان واقعا عمیق را میدهیم که واقعا موجب ترس شما شود .

آیا شما دارید به چیز هایی که در بازی نیاز هستند جواب میدهید ؟

بله ، ما به سمت منابع الهام بخش و چیز هایی که در فرهنگ مردم مورد پسند قرار میگیرد برویم ، نه مثل بازی های دیگه و همینطور سریال های تلویزیونی ، فیلم های سینمایی ، کتاب ها و رمان های گرافیکی . ما از قبل چیزهایی که باعث به هیجان اومدن واقهی شما فکر کرده ایم و حس های مختلف را با هم درآمیختیم و از المان هایی در بازی استفاده کرده ایم که در هیچ بازیه دیگری نمیبیند .

آیا شما دوست دارید که آلن را وارد یک فیلم واقعی کنید ؟

SL : مشخص هست ، که ما در فکر یک داستان در سطح واقعبی بودیم ، قصد ما از ابتدا این بوده است که داستانی بسیار بزرگتر از یک بازی به وجود بیاوریم و از این بابت مطمئن باشید که داستان بازی بسیار بزرگ است . شما در حالی که در داستان اصلی بازی گم شده اید و غرق در آن هستید درهای دیگری برای شما باز خواهد شد که داستانی فراتر وجود دارد .

داستانی فراتر درباره ی یک شخصیت ؟

SL : شخصیت بازی در یک داستانی فراتر از خود قرار داره و اگر شما بتونید از پس آن بربیایید و احساس آسودگی کنید دوباره وارد داستان میشوید . در کل من فکر میکنم که آلن بتونه خارج از اینجا هم یک شخصیت به یاد ماندنی بشه .

من ایطور فکر میکنم که اگر این بازی هم مانند Max Payne یک فیلم شود میتواند اتفاقات ناخوش آیندی را در بر بگیرد نظر شما چی هست ؟

SL : درسته .

ماه پیش شما گفتید که قبل از عرضه ی بازی هیچ دمویی از این بازی عرضه نخوهد شد آیا این نظر هنوز هم تغییر نکرده ؟

MM : بله ، ما در این مورد فکر کردیم که باید یک قسمت هایی را بسازیم ، پولیششان کنیم ، و قسمت های مختلفی از بازی را در آن قرار دهیم و کلش همین ، درسته که کاره زیادی نیست ولی ما هر زمانی را برای اینکه بر روی این کار بگذاریم برای بازی اصلی خواهیم گذاشت در ضمن اینکه این دمو خودش میتونست یک بازی باشه !

آیا ساخت بازی برای PC و مرتب کردن آن هم به همین اندازه وقت میگرفت ؟ یا اینکه شما میخواستید تمام تمرکزتان را بر روی نسخه ی X360 قرار دهید ؟ چه چیزی لازم بود تا نسخه ی PC بازی عرضه شود ؟

MM : این یک سوال جالب بود ، ما کاره ی زیادی رو با PV بلدیم انجام دهیم منظورم اینه که تجربمون خوبه ولی از ما خواسته شده که بر روی یک پلتفرم ترمز کنید و ما هم X360 رو انتخاب کردیم و از این بابت خوشحالیم .

OH : در مورد این اتفاق من هیچ امیدی نداشتم و از اینکه این بازی انحصاری است خوشحالم .


  • آخرین ویرایش:-
نظر بده()   
   
foot pain getting worse
دوشنبه 19 تیر 1396 01:03 ق.ظ
I'm very happy to read this. This is the kind
of manual that needs to be given and not the random misinformation that is at the other
blogs. Appreciate your sharing this best doc.
c diff and foot pain
چهارشنبه 7 تیر 1396 06:06 ب.ظ
Incredible story there. What happened after?
Thanks!
foot pain cancer
دوشنبه 5 تیر 1396 06:05 ق.ظ
Since the admin of this web site is working, no hesitation very
rapidly it will be renowned, due to its feature contents.
http://jimmie8roman15.tumblr.com/
سه شنبه 19 اردیبهشت 1396 12:16 ب.ظ
Howdy very cool site!! Man .. Beautiful .. Superb .. I will bookmark your website and take the
feeds additionally? I am satisfied to find so many helpful information right here within the submit, we'd like develop more techniques in this regard,
thanks for sharing. . . . . .
manicure
سه شنبه 22 فروردین 1396 07:21 ب.ظ
I like it when individuals come together and share ideas.
Great site, keep it up!
BHW
سه شنبه 22 فروردین 1396 01:26 ب.ظ
Having read this I believed it was rather informative.
I appreciate you finding the time and effort to put this short
article together. I once again find myself personally
spending way too much time both reading and leaving comments.

But so what, it was still worthwhile!
amin
جمعه 30 بهمن 1388 02:56 ب.ظ
سلام ادرس جدید اینه
ضمن دوست عزیزم بنر منو هم به سایتت اضافه کن

<center> <embed src="http://www.mihanupload.com/images/0d4hzwsofe32pnxro1u.swf
" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash" width="140" height="250" quality="High" align="center"><center>
</center>



اینم کدش
amin
سه شنبه 27 بهمن 1388 08:36 ب.ظ
salam linkshodin
ba haman esm
mano ba esme
سرگرمی تفریحی چشمک

mesle hamin ke neveshtam link kon
پاسخ امید محمودی : لینک شدی
هید ایران
سه شنبه 27 بهمن 1388 01:17 ب.ظ
http://www.headiran.com

فرصت استثنایی تا آخر اسفند ماه 1388

نیازمندیها و محصولات خود را به صورت رایگان در هید ایران تبلیغ كنید


سیستم به شما بعد از ثبت نام 5 هزار تومان به صورت رایگان اعتبار می دهد .

www.headiran.com

امیدواریم در سایه ایزد منان توانسته باشیم خدمتی نوین ارائه دهیم و مورد توجه شما کاربران اینترنت قرار بگیرد .

آدرس سامانه الکترونیکی آگهی هید ایران : www.headiran.com

عجله کنید تا فرصت از دست نرفته
http://www.headiran.com

خدانگهدار




 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر